Webotvůrci

Prodej po baleních či paletách

Upraveno: 5. 4. 2024
Jste zde:
Délka čtení: 2 min

V dnešní době e-commerce je klíčové nabízet zákazníkům flexibilní možnosti nákupu. Ať už jste začínající online obchod nebo už máte zavedený e-shop, rozšíření nabídky o možnost koupě zboží po baleních nebo dokonce paletách může přinést Vašemu podnikání značné výhody. Představujeme vám jednoduchý návod, jak toho dosáhnout s pomocí našeho doplňku.

Proč prodávat po baleních a paletách?

Prodávání zboží ve větším množství nabízí řadu výhod jak pro vás, tak pro vaše zákazníky. Můžete nabízet lepší ceny díky úsporám z množstevního nákupu, snížit logistické náklady a zvýšit celkovou hodnotu objednávek. Zákazníci ocení možnost koupit více produktů za výhodnější cenu, což je obzvláště lákavé pro firemní klientelu nebo pro ty, kdo hledají zásoby na delší dobu.

Jak na to s naším doplňkem

Náš doplněk umožňuje přehledně nabídnout sady produktů přehledným způsobem a zároveň zajistí, že Vám sklad bude vždy sedět. Proto budete moci prodávat nejen po jednotlivých kusech, ale i ve větších baleních nebo na paletách.

Zde je krok za krokem, jak toho dosáhnout:

1. Vytvoření sady produktů

Prvním krokem je vytvoření sady produktů ve vašem e-shopu. Sada může obsahovat libovolné množství produktů, ať už se jedná o balení 100 kusů nebo paletu obsahující 1000 kusů.

  • V sekci Produkty vyberte Přidat produkt. Můžete případně zkopírovat již vytvoření produkt, ze kterého budete tvořit balení, tak se vám zkopírují všechna nastavení vč. popisů a obrázků.
  • V Hlavních údajích, v poslední sekci Doplňující informace, vyberte u Druh položky možnost Sada produktů. Dále nastavte všechny ostatní specifika, jako jste zvyklí.
  • Následně produktu uložte, ale neopouštějte jeho nastavení, a přesuňte se do sekce Související, kde se Vám po uložení zobrazí sekce Položky sady.
  • Sestavte sadu, určete množství produktů v balení nebo na paletě.
  • Pokud je možné, že větší balení není skladem nebo je nutné jej dopředu objednat, nezapomeňte u těchto položek nastavit správnou dostupnost.

2. Nastavení Propojení

Máte již připraveny všechny varianty? Výborně, můžete přikročit k tvorbě propojení

  • V administraci doplňku Propojení produktu nejprve Obnovte produkty, aby se Vaše nové produkty zobrazily k nastavení. 
  • Klikněte na přidat a začněte vytvářet pravidlo – u těchto propojení doporučujeme využít buď propojení Velikosti, s použitím možnosti Box, nebo Seznam.
  • Nezapomeňte produkty vkládat tak, jak si přejete, aby se zobrazovaly za sebou.
  • Po uložení se propojení začne u produktů zobrazovat, Nezapomeňte však všech varianty nastavit jako viditelné, jakmile budete připraveni na prodej.

3. Marketing a komunikace

Informujte své zákazníky o možnosti nákupu ve větším množství prostřednictvím marketingových kampaní, e-mailů a sociálních médií. Zvýrazněte přínosy, jako jsou úspory nákladů, a případné další výhody, jako je snížení dopadu na životní prostředí díky menšímu množství obalového materiálu.

Pomohl Vám tento článek?
Dislike 0 0 z 0 shledali tento návod přínosný.