Webotvůrci

Nastavení odesílání formulářů na e-mail

Upraveno: 23. 8. 2024
Jste zde:
Délka čtení: 1 min

Formulář máme vytvořen. Pomocí tlačítka “Emaily” v přehledu formulářů se dostaneme do nastavení, které vám umožní říct doplňku, v jakém formátu vám má vyplněné formuláře posílat.  (Pokud ne, tak nejprve přečtěte příslušný návod zde)

V horní části nastavení vidíte, jaké prvky z formuláře můžete využít. Kliknutím na prvek se vám zkopíruje do schránky pro vkládání. Vložit jej na místo jej můžete pomocí klávesové zkratky ctrl+v. 

Adresáti emailu

  • Zde zadejte emaily, na které má obsah formuláře přijít.
  • Pravděpodobně půjde o váš firemní e-mail, například info@vasefirma.cz nebo asistenka@vasefirma.cz atp.

Předmět emailu

  • Určitě nezapomeňte vyplnit, v našem případě je to “žádost o schůzku”.
  • Ale může jít například o „Kontaktní formulář ohledně produktu“, „Žádost o nacenění vybavení kuchyně“ atp.

Adresa pro odpověď

  • Zde vložte prvek [Váš e-mail] .
  • To je e-mail člověka, který vám vyplnil formulář.

Zpráva

  • Tato sekce nabízí nejvíce kreativity, podívejte se na obrázek, jak jsem ji vyplnil pro náš příklad.
  • Využijte obsah kolonek, které vám uživatel vyplnil, ale můžete přidat i libovolné vlastní texty.

Ve spodní části nastavení můžete ještě zaškrtnout vytvoření druhého emailu, který se pošle na zákazníka. Nezapomeňte uvést [Váš e-mail] v “Adresát emailu”. 

Především pak nezapomeňte úplně dole kliknout na zelené tlačítko “Uložit”.  

Pokud máte správně vyplněno a nastaveno SMTP, tak vám budou formuláře chodit na e-mail. Pokud ještě nemáte, pokračujte tímto návodem. Vždycky ale pro jistotu zkontrolujte spam složku.

Pomohl Vám tento článek?
Dislike 0 0 z 0 shledali tento návod přínosný.