Webotvůrci

Reklamační formulář pro Shoptet

Upraveno: 8. 1. 2025
Jste zde:
Délka čtení: 1 min

Hledáte způsob, jak zefektivnit proces reklamací a zlepšit zákaznickou zkušenost? Doplněk Kontaktní formuláře pro systém Shoptet vám umožní vytvořit vlastní reklamační formulář na míru během několika minut – bez nutnosti programování!

Jednoduché vytvoření formuláře

Doplněk je navržen tak, aby byl přívětivý i pro uživatele bez technických znalostí. Jednoduše si pomocí vizuálního editoru doslova naklikáte formulář podle vašich potřeb a pak jej pomocí standardního shortcode zobrazíte v Shoptetu.

Návod na vytvoření formuláře najdete na této stránce.

Výhody pro vás i vaše zákazníky

Mít vlastní reklamační formulář v eshopu přináší několik zajímavých výhod.

Pro zákazníky: Jasná a jednoduchá cesta, jak podat reklamaci zvyšuje důvěru v eshop.

Pro vás: Automatizace procesu šetří čas. Reklamační požadavky dorazí přehledně na váš e-mail. Navíc snížíte chybovost – díky možnosti nastavit ve formuláře povinné pole jako např. název zboží, číslo objednávky atp. získáte všechny důležité informace hned na začátku.

Proč mít na webu snadnou reklamaci?

  • Zvyšíte profesionální dojem vašeho e-shopu
  • Snižuje zátěž zákaznické podpory díky jasným pravidlům reklamací

V dnešním konkurenčním prostředí je rychlá a efektivní komunikace klíčem k úspěchu. Doplněk Kontaktní formuláře vám pomůže posunout zákaznický servis na novou úroveň. Doplňkem totiž můžete řešit nejen reklamace ale i uživatelské soutěže či poptávky. Přesvědčte se sami! 😊

Ukázkový reklamační formulář najdete přímo TADY.

Pomohl Vám tento článek?
Dislike 0 0 z 0 shledali tento návod přínosný.