Hledáte způsob, jak zefektivnit proces reklamací a zlepšit zákaznickou zkušenost? Doplněk Kontaktní formuláře pro systém Shoptet vám umožní vytvořit vlastní reklamační formulář na míru během několika minut – bez nutnosti programování!
Jednoduché vytvoření formuláře
Doplněk je navržen tak, aby byl přívětivý i pro uživatele bez technických znalostí. Jednoduše si pomocí vizuálního editoru doslova naklikáte formulář podle vašich potřeb a pak jej pomocí standardního shortcode zobrazíte v Shoptetu.
Návod na vytvoření formuláře najdete na této stránce.
Výhody pro vás i vaše zákazníky
Mít vlastní reklamační formulář v eshopu přináší několik zajímavých výhod.
Pro zákazníky: Jasná a jednoduchá cesta, jak podat reklamaci zvyšuje důvěru v eshop.
Pro vás: Automatizace procesu šetří čas. Reklamační požadavky dorazí přehledně na váš e-mail. Navíc snížíte chybovost – díky možnosti nastavit ve formuláře povinné pole jako např. název zboží, číslo objednávky atp. získáte všechny důležité informace hned na začátku.
Proč mít na webu snadnou reklamaci?
- Zvyšíte profesionální dojem vašeho e-shopu
- Snižuje zátěž zákaznické podpory díky jasným pravidlům reklamací
V dnešním konkurenčním prostředí je rychlá a efektivní komunikace klíčem k úspěchu. Doplněk Kontaktní formuláře vám pomůže posunout zákaznický servis na novou úroveň. Doplňkem totiž můžete řešit nejen reklamace ale i uživatelské soutěže či poptávky. Přesvědčte se sami! 😊
Ukázkový reklamační formulář najdete přímo TADY.